søndag den 30. marts 2008

Styr på de flyvske ideer

For nogen tid siden broderede jeg et lille flyvsk pigebarn. Hende faldt jeg over igen igår.

Nu danser hun udenpå et omslag til min notesbog. Hun er sikkert ikke til megen hjælp, når det kommer til at holde på de flyvske ideer, men jeg har nu tænkt mig at gemme dem bag hendes ryg.
Der er vist gået forår i mig, de kreative ideer bobler frem, så jeg er helt bekymret for hvornår jeg skal få dem alle prøvet af.
Så er det jo godt at jeg kan putte dem i skitsebogen til bedre tider.
I næste weekend skal jeg på kursus hos hende her. Det glæder jeg mig helt vildt til. der kommer der helt sikkert mange flere nye ideer der vil realiseres.

3 kommentarer:

  1. Det er en af de finere skitsebøger. Fint med den flyvske pige. Skitsebøger er en god ting, jeg troede også engang jeg kunne huske mine ideer, men nej, jeg måtte også til at ta'en bog i brug.Jeg ved ikke om det har noget med alder at gøre :-)

    SvarSlet
  2. Det har helt afgjort noget med alder at gøre. Tænk på al den visdom vi har hovedet fyldt op med:)

    SvarSlet
  3. Ja det var da en fin vinkel at se det fra, den vil jeg bruge fremover, tak for det.

    SvarSlet