lørdag den 19. september 2009

Superskønne sensommer

Septembersolen bliver nydt i sommerhuset. Det er ganske fortryllende at solskinsvejret i den grad har bidt sig fast i denne weekend.
Morgentågen og de titusindvis af spindelvæv i græs og buske glimtede og glitrede som de fineste guilander.
Tæerne blev iskolde efter en tur over græsplænen, men hurtigt varmet op igen i den lune sol på terrassen.
Jeg har gjort "tyskerrent" i køkkenet i dag.
Alt har været ude af skabe og skuffer og der er ryddet op med hård hånd. Det blev så fint så fint.
Resten af weekenden skal bruges på mit hækleprojekt med cirklerne, en stak glittede dameblade og en god lang travetur langs fjorden i søndagssolen.

5 kommentarer:

  1. Dygtig pige...min farmor plejede at sige, når der så helt forfærdelig rodet ud at -"her ser jo ud, som om tyskerne har været her!" -men jeg går ikke ud fra det er det du mener :-) - tusind tak for det fine armbånd!

    SvarSlet
  2. Schøøn - kan man booke en tyskerengøring ;-)

    SvarSlet
  3. I sommerhusudlejningsbranchen er tyskere kendt for at gøre ualmindelig godt rent efter sig. Der jokes med at de kan bruge hele ugen på at gøre rent, så der er tiptop rent når de tager hjem.
    Så hvis der begynder at være lidt loddent i krogene, så lej ud til en tysker:)
    Så køkkenet er blevet gjort skinnende rent Lavendel:))

    SvarSlet
  4. Hov Hanne du var lige kommet til mens jeg skrev.
    Ja prøv Dansommer;)))

    SvarSlet
  5. Nå men så skulle jeg måske alligevel have lejet huset ud til tyskere ;-)

    Skønne, skønne billeder :-)

    SvarSlet