torsdag den 14. april 2011

Mens jeg våger over stingene, vrides der masker.


Tusind tak for de søde hilsner til smukkehunden.
Hun lapper dem i sig, når hun ikke lige forsøger at lappe de snærende sting i sig.
Alle mine kreative foranstaltninger piller hun resolut af en efter en.
Nu har jeg slået mig på den umiddelbart sikreste foranstaltning
konstant overvågning.
Godt jeg er natteravn
godt der er masser af garn og masser af forskellige måder at maske det på.
Sidstesøsteren havde ønsket en sommerfuglegul keyhanger.
Den er klar til aflevering når la familia mødes i påsken.
Nu er jeg gået over til strikkede masker og babyhabit.



De flokkes om mig de nisser.
De er helt pjattede med mig.
Ham den lille påskekække her har på ægte nissevis sneget sig med mig hjem.
Det ender skisme da med at jeg har nok til et havenissebed

3 kommentarer:

  1. har du haft nattevagt i nat? Stakkels dig, håber nogle kan være sygepasser,mens du får sovet lidt.
    God solskinsdag til jer

    SvarSlet
  2. Sender de bedste hilsner til både dig og Luca og håber at smukkehunden snart er på poterne igen.

    Det er frygteligt når vores firbenede venner er syge - godt at strikketøjet kan holde en beskæftiget når timerne er lange og alle andre sover.

    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Det var en lang nat Lene, jeg vågnede hele tiden og var overbevist om at nu lå hun og guflede sting i sig.
    Helt ærligt var jeg noget mere vågen end hunden;)
    Jeg har heldigvis "hunds første sygedag" i dag, så det blev til en god lang formiddagslur:)
    Solen er også blevet nydt.

    Tusind tak Jane.
    Hun er noget mere klar i dag.
    Der er ikke noget så pjevset som sådan en narkoseomtåget hundebasse.
    I dag har vi mere været lidt uenige om hvor meget tummel sådan en nyopereret mavse kan holde til:)

    SvarSlet