mandag den 25. juli 2011

Hverdagsgensyn




Feriedagene er pakket ned i kassen med sommerminder.
Hverdagen er pakket ud.
Jeg har guflet en mandag med cookies og biscotti-bagning i kantinen.
I godt og vel husmormængder.
Som led i testning af min ydeevne trækkes arbejdsdagen ud med en time om dagen.
Det gik OK i dag.
En lur hjemme i hulen og jeg kan holde mig vågen til jeg skal i seng.
Luka og jeg samlede energi og blomsterbilleder med en rask tur til stranden.

Resten af familien holder stadig ferie
jeg lapper lidt af husets aftenferiestemning i mig.
Luften er mild og pipfuld,
med lunhed fra et par tæpper og lys i lygterne, 
kan vi vist nuppe aftenkaffen udendøre.



3 kommentarer:

  1. Det var en dejlig aften i går. Og morgenen tyder skam da på lidt sommervejr. God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  2. God arbejdstirsdag til dig, jeg holder fri i dag :-)

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt at hverdagen forsødes med sol og sommer Eva.

    Jeg har også fri. God fridag til dig Lene.

    SvarSlet