søndag den 25. september 2011

Inspiration til lange baner





Liselotte viste skønne fotos af lækker lækker tweedgarn.
Sådan noget har jeg et eller andet sted, tænkte jeg.
Efter et dybt dyk i garnreolen fandt jeg det, brunt, lilla, blomme og sort.
Den sorte ploppede ned oveni den gule mohair 
og plantede en ide om sorte og grå baner bundet sammen af gult.
Forrige efterår hæklede jeg en farvestrålende ting med dutter
Den er udgangspunkt for de grå og sorte baner.
Nu spurt-hækles der, 
sort i stangmasker,
grå i fastmasker.
Det er lidt keeedeligt.
Det sjove er det gule med dutter og stritter og hvad jeg ellers kan finde på.

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud, Hanne :-)

    SvarSlet
  2. Mums - skønne farver og lækkkert garn. Glæder mig til at se resultatet. Måske bange for at hvis det bliver så lækker som jeg tænker, så skal du nok ikke have det på næste gang vi mødes ;o)

    SvarSlet