tirsdag den 24. juli 2012

Luka Waterwalker vader i vand og madammerne steger på strand




Både Smukkehunden og jeg 
overvejede pjæk i dag.
Efter at have dvasket rundt i den skønne sommermorgen,
skulle der mere end almindelig selvdisciplin til at hale sig op ved hår og pels,
få sig pakket ind i en meget varm bil og drage mod dyrlægen.
Men alle tanker om pjækkeri var jo heldigvis væk, da Ditte tog i mod med smil og guffer.
Egentlig var det jo ikke det værste at blive dumpet ned i dejlig køligt vand, 
når man er en varm Berner.
Jeg kunne som end godt ha´brugt en dukkert efter træningen.
Men jeg udskød den til en tur i hawet senere på dagen.

Mens Smukkehunden lå brak i skyggen herhjemme,
drog jeg til stranden med min gode veninde fru.Just..
Snak, strik, studenterbrød og spandevis af henholdsvis isnende og varm kaffe.
En årelang tradition holdes i hævd.
Når det er så meget sommer som det er nu,
så pakker madammerne strandstolene og termokanden.
Nøj hvor vi hygger, mens vi suger kulør til vore små spinkle kroppe.

Heeeeelt uden relevans 
en god stor maskine slikker sol på den høstduftende mark.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar