onsdag den 15. august 2012

Arbejdsglæde


Med skønt duftende krydderurtebuket i næsen
og aftenens kølighed ind af døren
nifler jeg rundt i værkstedet og gør klar til en hjemmearbejdsdag i morgen.
I verdensfirmaet pakkes der stadig efterårskollektion
og pladsen er derfor lidt trang.
Jeg glæder mig til en arbejdsdag i pyjamasbuks og højt hår
syning af en pæn stor bunke bukser
og en lydbog i ørerne.
Men jeg glæder mig mindst lige så meget til at komme pænt påklædt på arbejde på fredag,
for jeg har nemlig verdens sødeste kollegaer.


2 kommentarer:

  1. Hvor er du sød og kan du nu hygge dig i morgen....lyder hyggeligt med pyjamasbukser:-)

    SvarSlet
  2. Ja tænkt at man som syerske i et verdensfirma kan have hjemmearbejdsdag også.... men forstår godt at du glæder dig til fredag - så slipper man for alle oversringshandlingerne....
    God arbejdslyst!

    SvarSlet