mandag den 14. april 2014

Et dukkehjem

Otto fylder 3 år lige om snart, og jeg er i gang med at fikse det allerfineste dukkehus til ham.
Huset fandt jeg for længe siden i en genbrugsbutik.
Det var noget ramponeret og tagkonstruktionen var helt stået af.
Nu har jeg fiflet med lim og stifter, så alt sidder fast og funker igen.
Dukkefamilien er frisket op og klar til at flytte ind.
Jeg hækler tæpper, syer dyner og puder så det er en fest.
Nu mangler jeg bare at finde en farlig fin bil der kan parkere i underetagen, når den ikke lige ræser rundt med dukkefamilien på halsbrækkende eventyr.





4 kommentarer:

  1. Så fint et hus Otto får at lege med. Der er rigelig plads til en bil i underetagen :-)

    SvarSlet
  2. Det er da et skønt projekt. Hvor bliver det fint.

    SvarSlet
  3. Sikke da et skønt dukkehus. Og hvor får du gjort det flot! Han kan da kun blive glad.
    Rigtig god påske til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  4. Sikke et skønt projekt :)

    SvarSlet