mandag den 13. juli 2009

Sommerregn

Den seneste uges tid har der ikke været udsigt til sommerregn. Jeg har boet oppe på 1.salen med den "blåeste" havudsigt.
Jeg har fedet den i det græske sammen med dem her.
Fyldt kameraet med dører, vinduer og andet guf.
Siddet her og guffet nyfangede blæksprutter.
Ligget og stirret op på den her, i ly for en sol der sneg temperaturen op omkring 40 grader.
Fundet fantastiske udsigter bag grønne dører sammen med Julie´n.
Svinget mig op til lidt husmoderlig indsats og vasket og tørret familiens mest anvendte beklædningsdele:)
Nu sidder jeg heri sommernatten og lytter til regnens trommen.
Hvor er duften af dansk sommeregn bare fantastisk.

2 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det herligt ud.
    Til os bliver der bare dansk sommerferie i år.
    I morgen drager vi til sommerhuset i Skagen og fredag dukker også husbonden op.
    Derefter 1 uge sammen deroppe og så må jeg hjem på arbejde igen.
    Men dansk sommer er nu også god, når bare vi får sol og varme...så lad os håbe på det.
    Fortsat god sommer til dig.
    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Hanne, velkommen tilbage fra det der ser ud til at have været en dejlig ferie, og nej da, hvor du er hurtig!

    Jeg er i det lille gule hus i dag, hvor jeg trisser rundt, og ordner lidt hist og pist.

    Måske tager jeg en tur til Skanderborg senere, men har ingen faste planer. I morgen, fredag, skal jeg vistnok til Århus, og på lørdag rejser jeg hjem.

    SvarSlet