fredag den 3. juli 2009

Sommerstrygning

Efter endnu en varm dag i værkstedet og lidt husmoderlige udfoldelser drog Luka og jeg ud til Fuglsø hvor Luka´s bedstevenner Elton og Soffie bor.
Turen gennem det smukke sommerland kunne næsten tage vejret fra en bondepige som mig.
Føj hvor er der bare pænt, Mols fra sin absolut smukkeste side.
På hjemturen fulgtes jeg med solnedgangen som var så fantastisk, at jeg blev nødt til at holde stille en stund og bare se og sanse.
Kameraet lå godt og sikkert derhjemme, så I slipper for en sommerlandskavalkade.
Vel hjemme på min egen skønne plet, og i ly af tusmørket, er alle krukkerne blevet nuslet og vandet.
Et uventet angreb fra vandslangen resulterede i en ufrivillig muddermaske eller nærmere mudderpakning. Jeg vælger at tro det er godt for huden:)
En hurtig tur under bruseren svalede min krop og efterlod en mindre mudderpøl i brusenichen.
Nu er der dømt kjolestrygning i sommernatten.
Dørene er slået op i værkstedet, natradioen summer og med et minimum af påklædning vil jeg kaste mig over strygebunken.
Godnat herfra i røg og damp....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar