mandag den 23. november 2009

Klippe-klistre afslapning

Ovenpå en rigtig mandag-mandag på arbejde med halvdelen af medarbejderne sygemeldte, ingen vikarer og hele flokken af mandags-energiske børn, trængte krop og sjæl til fred og hvile, da jeg vendte forsinket og træt hjem til familien.
Juliemusen havde aftensmaden klar, Kasper havde travet med Luka, Peter var i fuld gang med vaskeriet vi sprang over i weekenden og søndagsrengøringen kunne stadig fornemmes, så jeg kunne lade hvilen falde over mig, og nyde at være hjemme i hulen.
Efter aftensmaden blev Den store tapetbog og klippe-klistrekassen blev fundet frem og uglerne er fløjet fra hånden iløbet af aftenen.
De skal være mit julepyntsindslag til julemarked. Det lette røde anslag skal signalere "jul", men skulle de blive glemt i et hjørne, er jeg sikker på at de er klar på at agere både forårs- og sommerpynt.
Nu skal jeg vist ind og pynte i min seng, nu ved jeg jo lidt om hvad der venter mig på arbejde i morgen, så batteriet skal turbo-oplades.

4 kommentarer:

  1. Jeg fik et fint brev med herligt indhold i dag. Tusind tak:)

    SvarSlet
  2. De er rigtig flotte:)dine ugler..

    SvarSlet
  3. De ugler er da helt fantastiske.
    Sådan nogle tror jeg at jeg vil forsøge at lave. :0)

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er de søde...

    SvarSlet