søndag den 17. januar 2010

Hygge og uhygge i "hulerne"

Jeg kæmper igen igen igen med snot.
Den standhaftige forkølelse har bidt sig fast i mine bi- og kæbehuler.
Jeg forsøger at gøre min gang så let og svævende som mulig for at undgå fornemmelsen af at tænderne bliver bombet ud af hovedet.
Det går bedst hvis jeg sidder helt stille og ikke udøver den helt store fysiske aktivitet.

Så er det jo skønt at kunne mosle med stof og tråd, garn og pinde m.m.


Vintervejret kalder på uldne kreationer.
Jeg pusler med veste i pels og uld.

Broderikassen er fundet frem. Den bød på små bidder der kan indgå som pynt på de pelsede og uldne sager.
Der dukkede også en ugle op som kaldte på at få færdig-broderet sin fjerpragt.



Alt i alt en stille og rolig weekend, endnu en af dem med korte, men intense nydedage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar