søndag den 3. januar 2010

Snuleferien er slut

.
Jeg er en vaskeægte haj efter levende lys, både inde og ude er der tæt pakket med stager og lanterner.
Der er blevet brændt flere kasser stearinlys af i ferien.
Der kan godt være skidt i krogene, bare der er lys og masser af blomster så trives jeg fint med skidtet.
Noget af søndagen er dog alligevel brugt på rengøring, så nu er her både rent og hyggeligt.



Den lange juleferie lakker mod enden.
Dasedagene er blevet nydt i fulde drag.
Jeg har sørget for at klare ikke mindre end 2 forkølelser i min ferie. Den sidste er ikke helt overmandet endnu. Men jeg pudser næsen og kaster mig ud i det pulvariserende arbejdsliv igen i morgen.




Jeg har klaret resterne af det projekt nytårsalfen satte i søen.
Der er rent bord og sirlige stabler af tekstiler.



Farmors pels er blevet transformeret om til en dejlig lun vest.
Jeg er i gang med 3.forsøg på en smuk foring, det driller som ind i hegnet, men man er vel stædig.



Jeg nåede ikke julekortene, så klippe-klistre kassen måtte frem, så der kunne sendes nytårskort istedet.
Nu vil jeg sætte mig i sofaen med strikketøjet og "græde i kor" til dynerne kalder.
Rigtig god 1.mandag i år til jer alle.

1 kommentar: