onsdag den 24. marts 2010

I morgen

De små tigerstribede krokusser står på spring.

Efter 3 arbejdsdage indendøre ligger torsdags-værkstedsdagen lige for enden af natten og lokker med forrygende forårsvejr og andre dejligheder.
Arbejdsdagen i dag startede tidligt i morges og rakte helt ind i aftenen, så nu sidder jeg godt brugt og lægger planer for morgendagen

Tjuhej hvor får jeg en dejlig dag, der skal klippes i skønne tekstiler, arbejdes ved symaskinen, pilles lidt i jorden, drikkes formiddagskaffe i gården og hentes stof og hornvioler.
Ihh hvor jeg glæder mig.

4 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt med din dag i morgen. I morgen kl.15.oo har jeg ferie i tre uger, jeg trænger så meget. Jeg har bestilt materialer til nunofilt, nu skal det altså prøves :-))

    SvarSlet
  2. Sikke en vidunderlig dag du har foran dig i dag. Jeg håber den bliver helt og aldeles skøn. :))

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på, at du har haft den dejligste dag, kære du ;-)

    SvarSlet
  4. Dejligt med en god lang forårsferie Jette. Rigtig god fornøjelse med nunofiltningen, du bliver garanteret helt vild med det:)

    Ulla det har været en helt forrygende dejlig dag. Værkstedsopgaverne er blevet gemt til i aften, og forårssolen er blevet nydt hele dagen.

    Det er jeg også helt sikker på Jeannette Mariae ;)

    SvarSlet