lørdag den 27. marts 2010

Overskuds dilemma


Er det ikke bare er et fantastisk lille vidunder.
Vibeæggets form, farve og mønster er ubegribelig smukt.
Viben er iøvrigt et af mine allerkæreste forårstegn.
I min barndom på landet, var det et overbevisende forårstegn, når viben flaksede over marken med sin helt specielle sang.
Her i villakvarteret er der ingen viber, men en god hundegåtur herfra på kanten til landområdet kan den nydes.

 I dag har været en af de dage hvor jeg bare ville ønske, at jeg kunne være 2 steder på samme tid.
Udendørs i det dejlige forårsvejr.
Indendørs i værkstedet fordybet i bunker af stof.
Det blev til lidt af begge dele, og det er vel egentlig heller ikke så tosset.
Når mørketimen er over, kan jeg  kaste mig ud i tekstil-leg i værkstedet.
Jeg har jo hele natten, selv om den ikke er helt så lang i nat.



2 kommentarer:

  1. Hej Hanne. Tak for din henvisning, jeg har stort set fulgt dit koncept, jeg forfiltede også kun i tumbleren og bagefter i hånden. Tak for din hjælp, og tak fordi jeg må bede dig om hjælp en anden gang, jeg er helt sikker ikke færdig med at filte, det er rigtig sjovt :-)

    SvarSlet
  2. Kender dilemmaet.

    Elsker iøvrigt vibeæg. Jeg må simpelthen have plantet nogle stykker.

    God palmesøndag ;-)

    SvarSlet