fredag den 26. november 2010

Hjem i varmen


Uhmm hjemme i hulen igen efter togt til,
ja hold nu fast de damer:
Toys r us
Bilka
Stof og stil
Læderiet
BoGrønt
Tendens
og
Føtex
Nu er der dømt et krus dampende varm kaffe og en lille lade.
Luka sidder helt tæt på mig og nedstirrer mig
"Du har vel ikke glemt vores snevejrstur"
Nej hunni, jeg har ikke glemt den.
Lige om lidt tager vi snoren, de store støvler, hue og vanter.
Så går vi ned og ser om havet er der endnu.
Når vi så kommer hjem er der ikke ti vilde heste, eller tolv for den sags skyld,
der får mig drevet ud i verden mere i dag.


4 kommentarer:

  1. Du seje kvinde, måske skulle jeg abe efter og invitere Laika ud i snevejret :-)

    SvarSlet
  2. du er godt nok holdt til ilden i dag ... så velfortjent at slå sig ned i sofaen :)
    kh

    SvarSlet
  3. Ja du havde fortjent et lillehvil oven på sådan en købe-ind-runde. og jeg elsker nottitsen om den lille lade. god advent til dig.

    SvarSlet
  4. En hundetur i sneen er ALTID godt Lene.
    Rigtig god tur.

    Jeg er også lidt stolt af mig selv Marianne. Og træt:)

    Når bare chokoladen er god nok er det rigeligt med et enkelt stykke Miss.Møllebo.
    Den vi har gang i for tiden er RIGTIG god.

    SvarSlet