tirsdag den 30. november 2010

Snehvide overspringstræer


Måske er det sneen der inspirerer til "hvid jul"
Juletræerne er pauseklip.
Jeg monterer de sidste puder til julemarkedet, det er lidt kedeligt.
Der skal ikke meget til at aflede.
Et styk hvidt-juletræ-der-kan-stå-tanke og jeg flyttede fra sybord til klippe-klistrebord.
Bag papirtræerne skimtes den der hvide loppe jeg skrev om i går.
Den hører til i min kategori for ting der er så grimme at de er pæne.
Æblevasen fra min søde blogveninde Sifka hører til i kategorien Smukkerter.
Nu syer jeg sgu´lige de bagbeklædninger på de der puder ik!
Man kunne omvendt også forestille sig, at flerdimensionelle stjerner i hvidt ville være helt vildt flotte:))))

5 kommentarer:

  1. ...og hængende i vinduerne, i tynde, tynde gyldne tråde. Hvide træer og lysegule stjerner. Måske?!

    SvarSlet
  2. Stjernerne synes jeg også lyder som en fantastisk idé... Sådan en hel stjernevrimmel i mine store vinduer i stuen ville være smukt...

    SvarSlet
  3. Meget smukke verspringshandlinger, synes jeg :)

    SvarSlet
  4. Sjovt som jeg også har lyst til hvidt og enkelt i år...men det fjollede og farverige julepynt jeg har i massevis bliver nu alligevel hængt op. Sødt og enkelt juletræ du har klippet og syet eller er det omvendt?

    SvarSlet
  5. Tak for en skøn ide Sifka.

    Jeg har klippet og eksperimenteret Karina, men er ikke helt tilfreds endnu. Det kommer lige om lidt....

    Tak søde Mette.

    Mine farver kommer sikkert også op Kirsten.
    Træerne er syet og klippet.
    Stjernerne jeg leger med bliver klippet og syet efterfølgende.

    SvarSlet