mandag den 13. december 2010

Taknemmelighed flettet ind i et fad


Udstyret med saks og handsker
og en nærværsøvelse i lommen traskede jeg i pilelunden i dag.


Pil i de allersmukkeste farver er plantet i en stjerneformet pilemark.
Solen glitrede og glimtede i sneen.
Luften var klar og isnende kold.
Solens stråler formåede dog at lune lidt i nakken,
mens jeg kravlede rundt og klippede pil.


Jeg nåede tilbage i væksthuset ligefør frokost og fik startet fletningen af et smukt julefad.
Glæder mig til at arbejde mindfull og koncentreret videre med fletningen i morgen.
Hvor er det en fantastisk gave at mig og mit monster har fået lov at tage vores kampe på så skønt et sted.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det lyder ret fantastisk.
    Pileflet er ret spændende at sidde med. God fornøjelse :)

    SvarSlet
  2. ja det lyder virkelig godt. mon man kan købe sig til et ophold, bare sådan forebyggende eller for fornøjelsens skyld :-)
    trillegod tirsdag
    Lone H

    SvarSlet
  3. Jeg er taknemmelig for at blive hjulpet i så skønne rammer Pernille.
    Jeg har ikke gjort meget i pileflet før, men kan mærke at det får en chance igen.

    Det er et rigtig dejligt sted Lone.
    Jeg ville allerhelst være rask og gå på arbejde.
    Når det ikke kan være på den måde, er jeg glad og taknemmelig for at jeg har fået muligheden for at få den fornødne hjælp til, forhåbentlig at komme videre i mit
    arbejdsliv af denne vej.

    SvarSlet
  4. Ja selvfølgelig vil du hellere være rask og have et arbejde, det forstår jeg. Jeg har selv været rumlen igennem.
    Jeg håber du får det godt af at være i haverne og lære de teknikker som de kan der.
    Lone H

    SvarSlet