torsdag den 6. september 2012

Tulle torsdag






Jeg har trasket rundt i torsdagen og lavet alting og ingenting.
Hæklet lidt.
Tømt trætte sommerblomster ud af krukker,
fyldt et par stykker op med sensommerlyng.
Smovset en håndfuld brombær, der er endnu ikke basis for syltning.
Nydt at der atter er så megen gennemtræk i snotnæsen, at sensommerens dufte har kunnet inhaleres.
Tegnet lidt og faldt lidt i staver.
Trimmet lidt af Smukkehunden, og nuldret hendes bløde øre.
Ligget under varmt tæppe på liggestolen og nydt den blå septemberhimmel og en lillebitte lur.
Jeg er torsdagstaknemmelig og træt af snot.

3 kommentarer:

  1. Puste puste - det hjælper også på snot ;9))

    SvarSlet
  2. Nu siger jeg det igen: Det der hækling ser altså ALT for lækkert ud! Får lyst til at røre ved det! Du må love mig at vise det færdige resultat:)
    Kh Puk

    SvarSlet
  3. Skønne farver du har i dit hækleri. Jeg er spændt på at se hvad det ender med at blive til;)
    Rigtig god bedring med snottet....

    SvarSlet