onsdag den 16. januar 2013

Hurtige som misser og bløde som babyfusser




Min gode gamle pc har været en tur på computerhospitalet.
Den er nu genopstået som en tigerkvik ungmø.
Det er jo en fest at arbejde med.
Symaskinerne har også fået en overhaling og spinder som 
bløde kattekillinger.
Sådan en nyopdateret maskinpark gør fruen glad.

Jeg har dykket ned i bunken af tryk fra mine Anne Novak workshops
og fundet blødt blødt handskeskind frem.
Foret det med henholdsvis AmyButler og gammelt dynebetræk.
Sat matchende lynlåse og dutter i
og vendt dem til 2 lækre små punge til dims og dut i den store taske.

4 kommentarer:

  1. Meget smukt! Jeg ærgrer mig stadig over at jeg lagde mig med 39 i feber den weekend jeg skulle have været hos Anne Nowak. Håber der byder sig en lejlighed en anden gang.

    SvarSlet
  2. Fine og praktiske, og de kan brukes til mye:)

    SvarSlet
  3. De er jo fantastisk lækre og cool med eget tryk! Resten af dine kreationer, som jeg kan se her på bloggen er altså også ret fantastiske. Det har jeg vist aldrig fået sagt! Kh Maria, som måske nok burde overveje det der med at give maskinparken en overhaling!

    SvarSlet
  4. SUPER fede Hanne!! Er vild med dine tryk... Og dine kreationer i det hele taget.

    SvarSlet