fredag den 5. december 2008

Gertrud slippes løs

Mit aldeles u-julede hjem skal have den helt store overhaling denne weekend. Klud og støvsuger skal i sving, et stk. storfældende bernersennen sætter sine spor:) Når det hele dufter rent og skinner, så slipper jeg min indre Gertrud Sand løs. Når man turnerer rundt i blog-land inspireres man jo til det ene fantastiske juleri efter det andet. Det kan godt være jeg er nødt til at begrænse mig, der er vist ikke plads til det hele. Dagen idag er gået med at lave absolut ingenting, jo lige en portion saltmandler og lidt indkøb, men ellers har her været hviledag efter en hel uge på julemarked. Finanskrisen har vist også sat sine spor i købelysten på julemarkeder, mit salg var noget dårligere end sidste år. Men det var som vanligt smadderhyggeligt og mit varelager fordærver jo ikke:)

1 kommentar:

  1. Ja tak, en berner sennen er en sand skidtsamler.... Alba er efterhånden en halvstor hvalp på 34 kg, der elsker at være ude i sin have. Og det er med jord og blade til følge i huset plus - som du skriver - en masse hundehår. Kan man filte af dem????? Hvis man kan tror jeg nemlig at jeg kan lave en lille hundehvalp....

    SvarSlet