torsdag den 11. december 2008

Tosselækker torsdag

Hele familien ud af døren fra morgenstunden af.
Morgenmad kaffe og avis i fredelig selskab med hundebassen, som pænt ventede på traveturen i det frostsmukke vejr.
Hjemme i varmen igen.
Der er syet knapper i den nye strikcardigan, som nu luner min spinkle krop.
Der er skrevet alenlang juleindkøbsliste.
Der er strøget en bunke tekstiler.
Der er ryddet op i værkstedet.
Der er hæklet på lidt julegaver.
Der er en halv time til at jeg sidder hos frisøren og får trimmet julelokkerne.
Der er garn og stof-indkøb der skal gøres til adskillige selvforkælelses-projekter i julen.
Der er udsigt til et godt grin og hyggeligt samvær med dejlige venner og Zirkus Nemo i aften.
Der er glittede dameblade og julete sidst på eftermiddagen.
Der er teenage-kok i køkkenet idag, hvad mon der er på menuen?

1 kommentar:

  1. Så kan man vel nærmest ikke forlange mere af en torsdag ;0) Det lyder vel nok skønt - og hvor ville jeg ønske, at det var mig der skulle se Cirkus Nemo live!

    Rigtig god torsdag.....jeg har på fornemmelsen at du vil nyde den :0)

    SvarSlet