mandag den 1. december 2008

Nu er det jul igen

Det er ikke fordi det er kommet voldsomt til udtryk her i hjemmet.
Juledekoratøren tilbringer dagene på Byens Julemarked hvor jeg sælger ud af alt det jeg har fået stablet på hylderne.
Det er jo altid spændende at se om man har ramt plet med de ting man har lavet.
Mine slagtede sweatre er en stor succes, der har jeg udsolgt af de ting jeg havde lavet.
Idag skal jeg slagte nye sweatre i det arbejdende værksted, så jeg kan få lidt at sælge af igen.
Dagen i det arbejdende værksted skal også bruges til at lave lidt reklame fremstød for sweaterslagtningskurserne til foråret.
Rigtig god mandag, nu vil jeg iklæde mig 5 lag varmt tøj, fylde bilen med symaskine, stof og sager og drage afsted.

1 kommentar:

  1. Det er jo nogle rigtig fede ting du laver, så mon ikke snart du kan melde alt udsolgt :-) god handel.

    SvarSlet