onsdag den 2. december 2009

Klippe tasker og klistre julestads

Akkorden i denne uge har heddet en syet og en klippet taske hver aften efter arbejde og inden sengetid.
Jeg kan pudse glorien og melde at jeg er med.
I morgen er det atter fuldtids værkstedsdag, altså lige bortset fra noget julegaveindkøb sammen med Julie, maling af stativ til min julemarkedsstand og sy-damerne imorgen aften.
I aften håber jeg at få klippet 2-3 tasker, så der kan danses med symaskinen i morgen formiddag.
Jeg elsker at lege med stofferne, at sammensætte farver og skabe tasken.
Det kedelige er klipning, vliselinepåstrygning, montering af lynlåse m.m.
Når først jeg sidder ved symaskinen og realiserer ideen, er jeg salig igen.
Heldigvis er jeg så meget på forkant med julemarkedsforberedelserne i år, at jeg kan nyde processen og lege mig til det færdige produkt.
Det er meget sjovere end når tidspres tvinger mig ud i ren produktion.
PS. Det kan ikke anbefales at klippe tasker og lime julestads ved klippebordet samtidig:)

3 kommentarer:

  1. Du laver simpelhen sådan nogle dejlige ting.

    Er der noget nyt om opera?

    God aften og arbejdslyst foran symaskinen.

    SvarSlet
  2. Du flittige menneske, jeg gad godt en tur til dit julemarked, men de dage hvor du er der, arbejder jeg ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Hanne, tak for dit link over ved Liselotte til hæklede stjerner, mon ikke jeg kan finde ud af det:-)

    SvarSlet