lørdag den 10. marts 2012

En million milliard

Jubii et herligt Pariserhop!
Jeg har ryddet op
Ryddet op i en million milliard billeder. 
Billeder der efterhånden havde tynget tempoet på computeren helt ned i sneglefart.
En 500GB ekstern harddisk er nu fotohotel.
Der er sorteret med hård hånd.
Det har været en dejlig rejse gennem minder, årstider, højtider, ferier, kreativiteter og skæve skøre vinkler.
Musearmen er lam, 
men oprydningen er virkelig noget der fryder mit ordensgen.
Jeg har en meget forsømt hjemmeside,
som i den grad trænger til nyt input.
Den opgave er blevet 100 fold mere overskuelig 
nu hvor jeg kan plukke billeder ned fra bugnende og overskuelig række af mapper.
Der er også mapper med finuligheder, 
som helt sikkert vil blive serveret med en røverhistorie eller to her på kanalen.


2 kommentarer:

  1. Så har jeg lige fået tid at læse op her på bloggen.
    Tillykke med den lille Herbert forleden dag - han ser så dejlig ud på billederne - lige som Marie i prinessekjolen :-)
    Jeg er ikke den store X-faktor fan, men plejer at se afgørelserne, når vi når hen, hvor der er under 10 tilbage, så det ikke i aftes, men har hørt, at der gik koks i noget, fordi nogen selv meldte sig ud - det er da vist et program med mange sjove overraskelser - men du får da noget fornuftigt ud af dem :-)

    SvarSlet
  2. Tak Randi.
    X-factor er et underholdende tåkrummende fredagaftens baggrundstæppe her i hulen.

    SvarSlet