mandag den 5. marts 2012

Om et pufærme er jeg færdig



Lige om lidt er festskruddet klar,
 så Marie kan forvandle sig fra hip storbypige til 1700-tals købmandsdatter.
Det er skønt at få levet noget flæser og puf ud.
Det jeg glæder mig allermest til i 1700-tals ugen
er premieren på filmen om Karoline Mathilde og Struensee.
Jeg svælger gerne i historiske romaner med drama og kongerøgelse.
Lige den kærlighedsaffære har jeg læst i mange varianter.
Nu ser jeg frem til historien i billeder.
I morgen kommer frøken Marie og prøver stadsen,
mon ikke jeg kan lokke hende til at posere lidt, 
så der kan komme kjole med indhold her på kanalen.

16 kommentarer:

  1. Du er godt nok en knag !
    Fantastsik kjole. Jeg vil ønske at jeg skulle i den og lege 1700-tals pige. Det kunne da være så fantastisk. Glæder mig til at se den på i morgen ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne.
      Jeg glæder mig også til at putte noget Marie i kjolen.

      Slet
  2. Sikke en kreation Hanne, glæder mig til at se det smukke fyld med indhold

    Stine:)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den bare flot.

    Kommer filmen med Mathilde og Struense i Aarhus ??

    Glæder mig til at se den med indhold hvis du får hende overtalt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis.
      Der er gallapremiere på filmen i forbindelse med 1700-tals festivallen. Den har først biografpremiere i Aarhus d.29.marts.

      Slet
  4. Hold op et arbejde - så flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været supersjovt at boltre sig i flæser og fjant.

      Slet
  5. super flot kjole jeg elsker historiske kjoler og din er bare meget smuk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle.
      Det har været en rigtig sjov udfordring.

      Slet
  6. Flot kjole - det må da være sjovt at få lov at lave sådan en, glæder mig til at se et billede af damen i den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været rigtig sjovt og udfordrende at sy kjolen.

      Slet
  7. Hej Hanne. Jeg har læst med her nogen tid og må sige at jeg synes du er fantastisk kreativ. Kjolen der er da helt bedårende!

    venlig hilsen
    Marianne Kruse

    SvarSlet