fredag den 15. juni 2012

Craft it forward

Jeg har fået den fineste gave af Puk.
En smukt indbundet notesbog med lækkert trekantstryk
og skønne blå knapper.
Tusind tak Puk.
Årsagen til at den fine gave er landet i min postkasse,
er at jeg for en tid siden,
lige nåede med i Puks Craft it forward.
Nu skal jeg i gang med at lave fine gaver.
Èn til Puk
og muligvis også en til dig.
Der er håndarbejde fra mig til de tre første der lægger en kommentar til dette indlæg og er med på at 
"crafte forward" på egen blog.

8 kommentarer:

  1. Ej Hanne den vil jeg gerne prøve at være med på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Line.
      Send mig din adresse, så posten kan finde vej med gaven:)
      Min mailadresse står ude i sidebaren.

      Slet
  2. God morgen. Her vil jeg også gerne være med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Tut.
      Jeg kan ikke se om du har nogen blog. Hvis ikke, går din plads videre til en anden.
      Send mig din blogadresse og postadresse i en mail.
      Min mailadresse står ude i sidebaren.

      Slet
  3. Jeg elsker at få og give gaver - så jeg vil da meget gerne være med...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt Karina.
      Jeg elsker at være på gave med dig;)

      Slet
  4. Hej Hanne. Hvis Tut ikke har en blog, vil jeg gerne tage pladsen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke hørt fra Tut, så du er med Dorit:)
      Mail mig din postadresse og jeg sender dig en gave.

      Slet