lørdag den 9. juni 2012

I dag er ikke en sydag



I morges gik jeg i værkstedet for at rydde op og gøre klar til et par syopgaver.
Siden da er der bare blevet fundet mere og mere tut frem.
Ikke ET sting er der syet.
Men der er malet en sommerhusby.
Malet perler og lavet 9 halskæder.
Lavet fine lysglas.
Lavet halskædevedhæng af harlekinbrikkerne.
Nu lukker jeg døren og siger pyt.
Der er jo også en dag i morgen
måske er det en sydag.
Resten af den her lørdag er strikketid, spise jordbærlagkagetid, drikke kaffetid
og måske kan der zappes hen til en lille se filmtid.
Det sidste bliver nok det sværeste,
for der er nogen som at der sidder tungt på fjernbetjeningen.
Den der helt særlige sportskanalbetjening.
God gladelig lørdag aften

6 kommentarer:

  1. Det lyder som om du havde en skøn og produktiv lørdag selvom det ikke blev til et eneste sting. Din lille by er super fin. SUen rækker desværre ikke til at købe en by, men manden er uddannet tømrer så måske jeg kan lave min egen en dag ;)
    Tak for dejlig inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak prikprikprik.
      Du må have tømren i gang med at save huse til dig;))

      Slet
  2. Skønne ting du har "tryllet" frem helt uden sting. Der er jo heller ingen sting på Zines - det skal jeg altså bare lave meget mere af!
    Måske er der sydag i morgen - måske ikke. Det er skønt, der er mulighed for at lave lige det hænder, hjerte og hoved gerne vil.
    Her er der heldigvis ingen fodboldfjerbetjening.
    God lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk lavet en zine med et par korssting på ;)))
      Heldige dig med fodboldfri fjernbetjening;)

      Slet
  3. Ja det er ikke særligt ophidsende med fodbold i fjerneren men så er det jo godt vi kan finde på andet at lave ☺
    Fine sager du har fået lavet idag ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Fodboldtid er kreatid Merete;)))

      Slet