lørdag den 18. februar 2012

Lørdagslad og glad




Lørdagens morgen, mørk og regnfuld
Sådan en af den slags morgener hvor jeg jubler indeni over at hulen ikke skal forlades.
Jeg kan nøjes med at trække dynen omkring mig og daffe ind i stuen.
Tænde lys i stager og fylde kaffe i koppen.
Lave morgenrede i sofaen
Kigge rundt på de fine farveklatter der lyser i den grågrumsede morgen.
Sms-sludre med Yngstemand, der skal slå noget flyventetid ihjel i Gatwick.
Opfordre ham til at fordrive tiden med duftindkøb til moar.
Glæde mig til hvad han har fundet og til at han lander hjemme i hulen senere på dagen.
Nuldre et blødt blødt hundeøre.
Strække min dovne krop.
Lade op til støvsug og ryddelighed.
Kagebag og krea.
Stat op og sæt i gang
Go´lørdag


3 kommentarer:

  1. Ha' en dejlig weekend Hanne!
    Glæder mig til at se, hvilke nye spændende ting, du finder på.
    Tusinde tak for din søde mail.
    Og jeg lover dig, at jeg en dag (eller to) tager dig på ordet.
    Det ville være så sindssygt spændende.

    Super søde forårsbebudere, du har lavet.
    Gid man kunne ;)

    Hygge
    Kristine

    SvarSlet
  2. Hyggelig start på dagen ... må den forsætte sådan ;0)

    SvarSlet
  3. Lyder som en herlig start på lørdagen...herlige cubes du har lavet...de er så fine med de farverige bomber på...

    SvarSlet