søndag den 30. maj 2010

7 ting om mig


  • Jeg er en natteravn, der kan være ved at skvatte i søvn kl.19, men er lysvågen og i gang med de underligste ting mellem 23 og 02.
  • Jeg sveder under neglene når jeg har neglelak på.
  • Jeg elsker den ganske særlige smag og duft spegepølsemad med agurk og kaffe med mælk har når det nydes udendørs.
  • Jeg synger de vildeste vrøvlesange i badet.
  • Jeg er en hund efter gode historier og ord, dem vi fortæller hinanden, dem der bliver til tykke romaner, dem der opstår inde i mit eget lille hoved.
  • Jeg elsker lyden af en saks der klipper i stof.
  • Jeg er tosset med at leve mit liv og med min nye grønne kjole.

3 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker også lyden af en saks der klipper i stof! Troede faktisk at jeg var den eneste ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den smuk og sikke en farve.
    Tusind tak for sommerknuset. Jeg sender det straks videre.
    Rigtig god dag til dig:-)

    SvarSlet
  3. Britta du er slet ikke alene om at elske den lyd.
    Min søn hader til gengæld lyden når jeg river trådlige stoffer over ;)

    Tusind tak Laila. Jeg er også helt skudt i farven, selvom den er MEGET grøn :)

    SvarSlet