søndag den 16. maj 2010

Puuuuuuustttt.......


Efter havepausen er jeg atter gået i krig med at pimpe svigermors Kellojakke.
HVOR lang tid kan stoffarve være om at tørre.
Rammen er gjort ren, jeg har drukket kaffe, jeg har tørret med hårtørreren, men det er sgu´stadig ikke tør.
Så nu ordner jeg billeder, læser blogs og piller næse og er MEGET utålmodig.



Jeg har fået stænket et orange filter hen over mit øje denne weekend.
Spagat-blomsterne er orange.
På planteindkøbsturen i går erhvervede jeg 2 kæmpestore skrig-orange pelagonier.
Jeg har aldrig set pelagonier i den farve, eller også har jeg bare tidligere været fast overbevist om at jeg kun kunne li´pelagonier i sarte afdæmpede farver.
På sådan en grå og grødet regnvejrsdag lyser de festligt op, jeg tror jeg er vild med dem.
Nu må det da være tørt........jeg er den der er smuttet.
God søndag.

1 kommentar:

  1. ihhh hvor er det fint det der armbånd - må jeg bruge billedet på min blog?
    :) Sidsel

    SvarSlet