søndag den 2. maj 2010

Grydeklar

Fornuftigt fodtøj på modelfødder der venter på at komme på catwalken.

Knipske kopper der venter på kaffetørstige gæster.

Bagværk der venter på lækkermunde.

D´jo hanne-standen der venter på købelystne søndagsgæster.

Godt at jeg holder søndags-mandag og holder fri fra arbejde i morgen.
Jeg er træt og tilpas efter en forrygende weekend.
Trods en noget stille søndag, hvor vi blev udkonkurreret af konfirmationer og forrygende godt vejr, har det været alletiders marked.
Jeg har haft et rigtig godt salg og nydt at hilse på masser af bloggere, trofaste kunder og kursister.
Tusind mange tak til alle jer bloggere der har reklameret for markedet.
Der er "nogen" der har tryllet i min have mens jeg har været væk.
Det grønne er overvældende, tulipaner i hobevis er sprunget ud, og jeg glæder mig bare så meget til at nusle rundt og nyde det hele i morgen, efter en god lang ´nattesøvn.
Nu er jeg grydeklar.
Godnat.

1 kommentar:

  1. Godmorgen ;)
    Dejligt at læse det har været et godt markede. Så kan det være det kommer igen til næste år ;O

    Yt

    SvarSlet