mandag den 10. maj 2010

Fra min skønne datter

En frydelig gave fra Juliemusen på morsdag.

Kære mor
Glædelig morsdag!
Du er den skønneste, skørereste, mest kreative, positive, dejlige og smukke mor.
Du fortjener en hel Julie-dag som hyldest.
Smæk benene op og lad dig forkæle:
En lang gåtur langs vandet
Bytur med cafe og bio
Massage og ansigtsrens
Snolder og sofahygge
Masser af kys og kram
Julie

Det vil jeg glæde mig til fra nu af og til lørdag, hvor jeg kan se frem til en luksusdag sammen med den skønne tøs.
Vi sender drengene til golf og så er der dømt morsdag.

4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig overraskelse. Jeg får på den spøgefulde måde stadig tre streger på et papir, og sådan har det været siden Bjørnen var en lille purk, der lige netop magtede tre streger på et stykke papir.

    SvarSlet
  2. Hvor er hun en dejlig datter, der viser sin kærlighed ved at nyde en hel dag i tøsernes tegn :)

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig unge, du har.En vidunderlig gave og en stor kærlighedserklæring. God aften til dig og dine:-)

    SvarSlet
  4. Skønt med den slags traditioner Sifka :)

    Ja hun er skøn Mette. Vi glæder os begge til tøsedagen.

    Laila jeg knuselsker hende. Hun er fantastisk til det der med at lave meget personlige gaver, som involverer både modtageren og hende selv.

    SvarSlet