onsdag den 12. maj 2010

Tossetræt og tylstryllende


Jeg er helt forgabt i de tylsblomster.
Hele værkstedet er mere eller mindre smurt ind i tyl.
Jeg har leget lidt med bidder af farvelegen.
Jeg lover at der ikke kommer flere tylsbilleder de næste par dage.
4 fridage folder sig ud for mine fødder.
I morgen byder på lige hvad jeg har lyst til fra morgenstunden af.
Drengene skal spille golf hele dagen, Julie skal lave dansksynops, jeg skal......
Lige nu er jeg lalletræt og tuller rundt og piller lidt i alting og ingenting.
Overvejer at indtage dynereden med knitrende nye magasiner, så jeg er frisk sammen med morgendagen.
Somom jeg ikke falder i et eller andet tut lige om lidt, og hænger ud i værkstedet den halve nat.
Men tanken om at gå tidligt i seng har altså strejfet mig :))

4 kommentarer:

  1. God morgen Natteravn.
    Håber du havde en dejlig aften med tutter og diverse:-) Og tillykke med ungerne, det var flot.

    SvarSlet
  2. Nåh men der findes vel heller ikke noget mere "for(r)tyllende end tyl og tyl-blomster ligeså!

    SvarSlet
  3. Du er en kreatosse, Hanne ;o)
    Det er både inspirerende og vidunderligt...

    Dine tylblomster er skønne, og glæder mig til at se hvad natten har budt på...

    Lone

    SvarSlet
  4. Jeg havde dejlige timer Laila.
    Det var dejligt for mine unger at de debuterede med fine første resultater, det giver dem mod på de næste udfordringer.

    Nej vel Kirsten. Nu har jeg pakket tyllen væk for denne gang. Der ligger andre projekter og kalder.

    Ja jeg er så Lone, en lallende glad kreatosse.

    SvarSlet