fredag den 21. oktober 2011

Fredag i farver










6 kommentarer:

  1. Din hjemmeside er meget tung. Jeg kan gode lide billederne, men det vil hjælpe meget om du gemmer dem i mere webvenlig udgave.

    SvarSlet
  2. Skønne farver, efterårsfarver.
    Dejlige billeder

    Stine:)

    SvarSlet
  3. Du omgiver dig godt nok med skønne, skønne farver. Meget inspirerende. Og sikke et arbejdsværelse du har.

    SvarSlet
  4. Ved du hvad den busk, der ligner snebær, hedder?? Jeg er helt vild med løvet.
    Skøn arbejdsplads du har der.

    SvarSlet
  5. Dejligt at du synes om billederne trods "tungheden" Rikke.

    Tak Stine.

    Uhmm jeg er så glad for farver Eva, og jeg elsker mit værksted.

    Busken er en
    Hvid kornel
    (Cornus alba 'Elegantissima')
    Den har smukt løv og de fineste røde grene om vinteren.

    SvarSlet
  6. Tak......sådan en må jeg eje ;)

    SvarSlet