onsdag den 19. oktober 2011

På tur gennem byen





Slentretur gennem storbyens små gader
Kaffe på cafe
Lutter selvforkælelse i poserne.
Da jeg var i Tiger og købe viskelædere til nye stempler
købte jeg det fiiiineste lærredsnet med bjørn og søvning dame på.
I 1+1tekstil i Grønnegade forkælede jeg mig selv med en fin ny grøn kop.
Hos Søstrene havde de en fin lille pynteskål i hvinende turkis.
Erindringen om linoleum puslede i underbevidstheden og pludselig stod jeg i Aart de Vos 
og min mund bad om linoleum.
Nu skal der mere end almindelig hundekærlighed og selvdisciplin 
til at fastholde mig i min strandaftale med Luka.
Det kribler i mine små tykke fingre for at komme i gang med at skære i den bløde brune linoleum.
Kom "Lusen" nu går vi rigtig hurtig ned til stranden og hurtig hjem igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar