søndag den 11. oktober 2009

Knald på farverne.

Min fødselsdagsgave fra allerkæresten var indkøb af en ny skindjakke.
Jeg har rigtig længe spottet røde skindjakker i gadebilledet, på tv kort sagt über alles.
Min tur rundt i butikkerne forvirrede mig et kort øjeblik med noget lilla, men heldigvis endte det med en superlækker og meget enkel rød sag.
Den nye jakke inspirerede mig til at sy en taske af noget grønt skind jeg havde liggende.
Det grønne fik lige et rødt pift.
Nu er jeg klar til at drage ud og lyse op i efteråret.
Ps. Ligenu lyser næsen også op ligesom Rudolf´s, den der forkølelse har åbenbart ikke lige tænkt sig at give op.

2 kommentarer:

  1. Du bliver da et lækkert syn :-) når næsen har fået den normale farve :-)

    SvarSlet
  2. lækker taske!!! og jakke også:)

    SvarSlet