søndag den 11. oktober 2009

Lilla leg

Sifka har sat mig på en spændende søndag eftermiddags opgave.
Jeg har været rundt på matriklen for at finde 7 lilla ting.
"Lyngen er lilla" et gammelt Lis Sørensen nummer og farven på den lyng der pynter i et hjørne af min stue.
Mit nye "Mano" krus som jeg fik i fødselsdagsgave af Julie.
Saftige sprøde druer.
Min kalender fra "Ordning&reda"
Min nye halsvarmer har et bånd i lilla uld og silke.
1,5m stof som ligger og venter på at blive til en tunika.
Da jeg havde fotograferet disse ting og opdaget at der kun var 6, kom jeg til at kigge ned, og der var nummer 7 jo: mine nye lækre uldne sokker .
Liselotte og et cetera har fået samme udfordring som mig. Tag et kig omkring dem for at se hvad de har fundet.
Hanne, Anne og Yt bliver udfordret af mig til at finde 7 ORANGE ting.

2 kommentarer:

  1. Hehe, vi kan blive sokkesøstre, jeg har et par næsten mage til. Og din kalender er jeg da helt vild med.

    Tak, fordi du gad at lege med:)

    SvarSlet
  2. Puha, Hanne ;)
    Nu skal jeg på jagt, spændt på om jeg finder noget orange her :O

    YT

    SvarSlet