onsdag den 21. oktober 2009

Værkstedsdag i sigte

Torsdag er min værkstedsdag.
Om torsdagen går jeg på arbejde ved at tøffe tværs over gårdhaven og liste ind i værkstedet.
I morgen står den på oplæg af 4 meter filtet vægophæng.
Diverse farve- og filteprøver er lavet, så nu er det endelig tid til det egentlige produkt.
Jeg kan rigtig godt li´alle disse indledende øvelser inden den færdige opgave.
Den tilfredsstillelse der opstår når en bunden opgave lykkes fordi forarbejdet er gjort godt, er sådan lidt selvfed.
En god modvægt til alle de mange projekter jeg fra tid til anden bare kaster mig hovedkulds ud i, og hvor risikovilligheden er meget stor, fordi det jo netop er eksperimenter.

4 kommentarer:

  1. Det bliver da en god dag, så.

    Sikke en tålmodighed, du også må besidde, med alt det forarbejde og filtning er jo i sig selv et stort og tålmodighedskrævende arbejde. Jeg håber vi får lov til at se det spændende resultat.
    KH

    SvarSlet
  2. Jeg håber sådan, at jeg får lov til at hænge lidt ud i dit værksted, når jeg vender tilbage til sommer?

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke farver. Hvor er du heldig med dit vaerksted og dine evner. Glaeder mig til at se processen.

    SvarSlet
  4. Mette det bliver helt sikkert en god dag.
    Tålmodigheden bliver strakt til et oplæg på cirka 6 meter i dag. Det er laaaangt.
    Sifka du er altid velkommen til at joine værkstedet, der er jo laaang tid til sommer:)
    Ravheksen jeg skal prøve at huske det med fotos undervejs, men ofte bliver jeg så grebet af processen, at jeg glemmer alt om dokumentationen.

    SvarSlet