søndag den 25. oktober 2009

Garnmangel eller garntrang

Inden weekenden besluttede jeg mig for at droppe udflugten til garnsalg i Kolding og Kreativ messe i Fredericia.
Jeg trængte til en lang og aftalefri weekend med plads til familie og hjemmeshygge.
Alligevel borede den lille orm der prøvede at overbevise mig om at jeg gik glip af goooode tilbud.
I eftermiddag kastede kæresten og jeg os over oprydning af arbejdsværelse. Et længe tiltrængt projekt som også indebar oprydning af fruens garn.
Garnoprydningen overbeviste mig om at jeg måske selv skulle overveje at proklamere et lagersalg.
JEG MANGLER IKKE GARN!
Forstå det nu endelig ikke som en melding om at jeg ikke agter at købe mere garn, men eventuelle nykøb kan altså ikke forklares med mangel, nærmere en ubændig trang til garn. Og det er jo noget helt andet:)))
Inspirationen jeg ikke fik med fra Fredericia må jeg finde rundt i blogverden. Der er helt sikkert indlæg om de spændende ting messen har budt på.

3 kommentarer:

  1. Åhr come da on, så'en lille pjatportion;)

    SvarSlet
  2. Godt du ikke kan se der står i poser nede på gulvet:))

    SvarSlet
  3. Gulp - jeg er ved at saette system i mit garn, saadan paa den overskuelige maade og jeg graemmes. Jeg synes sgi bare garnlageret gror og gror!

    SvarSlet