lørdag den 12. november 2011

Hårdkogte hjerter





Så sprang jeg da nok lige ud af sengen,
for at kaste mig over vaskemaskinen.
Ak nej det var ikke for at være effektiv husmoderlig på en lørdag formiddag.
Det var fordi jeg var SÅ spændt på at se hvordan valkningen af sweaterhjerterne var faldet ud.
Var det små lodne kugler eller var det vamsede hjerter jeg skulle hale ud.
Ja og ja!
Det var lodne kugler der kunne vrides ud til fine fluffy hjerter.
Det skal nok blive godt,
men nu må jeg tøjle min utålmodighed for at komme i gang med at lege med uldenhederne.
Der skal købes ind og gøres weekendklar
og SÅ skal jeg i værkstedet.
Rigtig god lørdag til alle 
lodden, lækker og med solskin på.

6 kommentarer:

  1. Hvor ser hjerterne fine ud, har du en opskrift? eller er de bare kommet ud af pindene af sig selv ;o)

    SvarSlet
  2. Det er nogle fine, finurlige ideer, du viser frem - og nu ved jeg da, hvad jeg kan bruge fejlvaskede uldtrøjer til :)

    SvarSlet
  3. Skønne hjerter du har lavet.

    Er det bare en gl. uldtrøje der måtte lade livet for dine hjerter ?

    Også en god, lodden og hjertelig week-end.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hjerteligt smukt :) god måde at bruge fejlvaskede trøjer på - hmm hvilken trøje skal jeg lige fejlvaske for at prøve , en af mandens måske ;0))

    SvarSlet
  5. Tak Anonym.
    Jeg har klippet hjerterne ud af gamle uldne trøjer og derefter valket dem i vaskemaskinen.

    Tak Anonym2. Man skal ALDRIG smide en fejlvasket uldenhed ud;)
    Der er mange goé ideer gemt i sådan en.

    Tak Lis. Det er en gammel sweater der har fået lov at genopstå som julepynt.

    Tak Marianne. Du må ind på hylderne og finde noget strik der kan hjertes i ;)))

    SvarSlet
  6. Fede hårdkogte hjerter...har da et par uldne sweatre i "gemmeskabet" som kunne bruges til samme hårdkogte ide...

    SvarSlet