onsdag den 23. november 2011

Nu stopper du



Mens resten af familien er på Broen,
lægger jeg sidste hånd på de sidste klipperier i værkstedet.
Med friskbrygget kaffe og en skål snolder med blandt andet nylavede saltmandler.
Med storladen opera på cd-afspilleren.
Med snorkende Smukkehund under bordet,
lægger jeg an til landning..
Lige om lidt sættes bremsen i.
Nu må det være nok.
Ikke flere fjollede ideer.
Nu skal der pakkes og prismærkes.
Nu skal der tænkes i salgsfremmende opstillinger og andre praktialiteter.
Ingen tvivl om at det mit hjerte banker for er at finde på og lave tingene.
Der er ingen supersælger gemt i mig.

5 kommentarer:

  1. Måske ikke en supersælger, det kan jeg ikke sige. Men en super-påhitsom-designer det er du skiseme.

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt :-) Hvis bare jeg kunne få rejst mig fra min monster sofa, så kunne jeg også lige få de stjerner færdige... :-)

    SvarSlet
  3. Håber, du får solgt alle dine smukke ting - du ved godt, man skal gøre det, man er god til, så hvis ikke du er lige så god til at sælge, som at finde på og producere, så må du have dig allieret med en født sælger :-)
    Jeg har lige set Broen, tidsmæssig lidt forskudt, den var for spædende til, at jeg kunne tælle masker imens :-)

    SvarSlet
  4. Åh, kræmmerhuse med musik og røde hanke - de får mit hjerte til at banke :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Jeg bruger også nodepapir til forskelligt julepynt m.m.

    Kh. Marlene

    SvarSlet