fredag den 18. november 2011

I karantæne




Mens den ene efter den anden i min familie dratter omkuld med forkølelse og feber,
har jeg sat mig selv i frivillig karantæne i værkstedet.
På gulvet ligger en meget ildelugtende Smukkehund, 
hun trillede sig i den dejligste hundeparfume i eftermiddag.
Den infektionsplagede hundedame tåler vist ikke lige et bad, så vi har været ude i noget klatvask..
Hvis virus og baciller har lugtesans er jeg helt sikkert i sikkerhed med hende ved min side.
Jeg dimser videre med de små juletræer.
Whiiiii det er sjovt.

7 kommentarer:

  1. De der juletræer er jeg da helt vild med. Sød og enkel idé.

    SvarSlet
  2. Sjarmerende pinnetrær! Jeg kommer i juleverkstedmodus, som er dit man kommer før julestemningen setter inn... :-)

    SvarSlet
  3. Hanne - sikke mange skønne ting, som du får kreeret i øjeblikket. Jeg kan fornemme at jeg skal have den store pung med, når vi ses d. 4. december.
    Håber du slipper udenom virusser og baksiller.

    SvarSlet
  4. Hvor små (eller store) er dine søde juletræer egentlig?... Bare nysgerrig!

    SvarSlet
  5. Tusind tak Eva.
    Jeg er også vild med dem, og de er rigtig sjove at lave.

    Tak Kristin.
    Lidt julestemning sniger sig ind selvom det endnu kun er november:)

    Du kommer bare med den store pung Karina. Jeg har virkelig meget julepynt;))))

    De er sådan cirka 25 cm både i højde og bredde, Eva.

    SvarSlet
  6. hvor er de fine dine juletræer, dem er jeg da helt vild med - tror jeg må prøve at lave et selv, skal nok linke hvis det er foto værdigt :0)Sjovt for jeg har jo en kæmpe, ja altså i forhold til dine, men har ikke selv prøvet at lave dem i små :0)

    KH Karen Marie

    SvarSlet
  7. Tak KarenMarie.
    Glæder mig til at se dine træer.
    Det sjove er hvor meget hver enkelt grenstykke betyder for det færdige udtryk.
    Jeg er vild med det lidt skæve og pjankede udtryk de får når der kommer pangpynt på:)

    SvarSlet