mandag den 11. oktober 2010

Aiiiiiie



Sidder og bakser med noget belægning og en symaskine, der ikke rigtig vil som jeg vil.
Hundebassen brænder helt af ude i gården.
Gøer og gøer.
Med irritationen strittende ud af ørerne og ikke mild stemmeføring tramper jeg ud og be´r hende om at slappe af.
Så ringer det også på døren....uaaagh
Postmanden vil gerne have min kvittering for modtagelse af en pakke.
Det er til MIG...
Pap og plastikdutter fyger om ørerne på mig.
Se lige hvad pakken indeholdt:)
Endnu en fødselsdagsgave.
Jamen jeg er da det mest snotforkælede kvindemenneske på denne side af alpen.




7 kommentarer:

  1. iiiiiii.... hvor er du heldig!!
    Stine:)

    SvarSlet
  2. Lækkert!!!! Og lige på det tidspunkt, hvor sådan en forkælethed er mere end velkommen!

    SvarSlet
  3. Og jeg har lige set denne usb-medaljon hos Betty :-) Er det vaser? Skønt med gaver, der sådan kommer dryssende :-)

    SvarSlet
  4. Kähler-lækkerier kan vel dæmpe selv den hedeste irritation over maskine og hundebassen.

    Jeg er vild med de små vaser, sådan en flok burde vi alle ha'.
    Tillykke med dine, Hanne...

    SvarSlet
  5. Ja du er da vist lidt forkælet. Men du har nok fortjent det:)
    Fine vaser, du har fået. Og medaljoner er da virkelig noget nyt!
    God tirsdag.

    SvarSlet
  6. Så er hunden vel tilgivet ;))

    Du har sikkert fortjent at blive forkælet ;)
    Skønne garver.

    Yt.

    SvarSlet
  7. Så heldig Stine.
    Nu nikker der smukke georginer i vaserne.
    Usb-smykket har lyst gult og fint om halsen på mig hele dagen.

    Den blev budt hjertelig velkommen den forkælelse Miv.

    Jeg er så glad for den Lene.
    Smuk sjov og lækker at røre ved.
    Det er små vaser som nu er pyntet med orange-gule georginer. De klær´hinanden.

    De burde deles ud med løs hånd Anne.
    Mine 3 kunne faktisk sagtens finde sig tilrette sammen med 3 mere;)
    Men jeg har set grønne smukheder er på vej. Så deeeet....

    Smaskhamrende forkælet Eva.
    Jeg nyder det og er taknemmelig.
    De er helt fabelagtige medaljonerne.
    Foreningen af porcelæn, smykke og data-gemme er superb.

    Det var hun jo med det samme Yt.
    Den der postbil i indkørslen om aftenen kan virkelig få gårdhunden op i hende;)

    SvarSlet