fredag den 29. oktober 2010

Kreativt kaos eller regulært rod


Der er et par projekter eller tre der er stødt sammen på mit arbejdsbord.
Koppen sidder rimelig godt fast.
Den blev i et uopmærksomt øjeblik stillet på mit lime-ark.
Jeg forsøger at lave diskret julede julekort.
Jeg broderer felter til mobil-homes.
Jeg fusker med fugleskabeloner.
Jeg spiser clementiner.
Jeg fiser ind i sofaen.
Jeg håber en energisk værkstedsengel har fået lort på styret,
når jeg kigger ind igen i morgen.
God fredag aften

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser rigtig hyggeligt ud, men om det er det ene eller andet er der vist kun dig der kan bestemme.

    SvarSlet
  2. Hej Hanne..
    Jeg er ked af at sige det.. men Lort på styret, må du nok selv få..hahahah


    Det ser kreativt ud og ligner til forveksling mit værelse.. Jeg offentiliggører det bare ikke.. og hvorfor gør man ikke det...??????????

    Held og lykke .. og jeg er ikke i tvivl om at der kommer noget helt fantastisk ud af det rod.. Eller arbejdsspor...

    Lone

    SvarSlet
  3. Jeg synes at der ser fantastisk hyggeligt ud - du har gang i en kreativ proces. Det kan nogle gange godt rode lidt - men det er smuk rod...

    SvarSlet