mandag den 18. oktober 2010

I dag fylder bloggen 3 år og jeg råber et højt hurra


Blogbestyrerinden henfalder til en tur ned af erindringens kringlede vej.
I dag er det  3 år siden hun postede første indlæg her på kanalen.
Der er løbet talrige ord og billeder over skærmen siden jeg rapporterede om tulipanløgslægning og æblehøst for første gang.
Der er støt og roligt kommet flere læsere til.
Jeg har fået blogveninder hvis blogliv jeg dagligt følger.
Jeg har mødt skønne blogkvinder i levende live, og det blev de absolut ikke mindre skønne af.
Jeg har altid holdt af at lege med ord og billeder.
Jeg vidste ikke ret meget om hvad det var jeg rodede mig ud i da jeg åbnede bloggen.
Jeg kan helt ærligt ikke huske eksakt hvad der fik mig i gang.
Men jeg ved hvorfor jeg bliver ved og ved.
Glæden ved formidling af mine kreative projekter.
Glæden ved at fange hverdagens små øjeblikke og fastholde dem her på bloggen.
Glæden ved den tænksomhed jeg fastholdes i, når jeg deler ud af mit levede liv, uden at leve mit liv her.
Glæden ved de mange kommentarer.
Kommentarer der gør mig glad og genert rød om ørerne når I deler roser ud.
Kommentarer der gør mig taknemmelig og ydmyg, når I sender støtte og varmende ord afsted i min retning, når livet bider.
Kommentarer der gør mig lattermild og livsglad, når de fanger mine glimt i øjet.
Jeg blogger fordi jeg ikke kan lade være
og fordi jeg eeeeeeelsker at få lov til at følge med i dit blogliv.
Nu nupper jeg lige en lille portvin og råber et stort hurra
mens jeg trykker "udgiv indlæg".

18 kommentarer:

  1. Tillykke med de 3 år..du beskriver til fuldet det "at blogge" havde jeg en lille portvin så skålede jeg gerne..istedet skåler jeg med dig i min te :-D

    SvarSlet
  2. Tillykke med blogdagen. Skål!

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen!!! Jeg håber på mange dejlige år fremover også.

    SvarSlet
  4. Skål Hanne og tillykke med din dejlige blog....det er præcis som du beskriver det!

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen.
    Det er en fornøjelse at følge din blog. Du skriver varmt,levende og humoristisk og så er du knaldhamrende kreativ... det kan jeg godt li´.

    Nå ja.... og så har du en dejlig varm og klog hund - lisom´ mig

    SvarSlet
  6. Skål ;)
    Tillykke med de 3 blog år.
    Her er jo dejligt, og fuld af nye ideer.
    Tak.
    Yt.

    SvarSlet
  7. Jamen SKÅL og Tillykke, altid godt at ku holde lidt øje med hva du laver af nye kreationer ;-) herinde.
    Tror lige jeg skåler i en "lille død fugl" frem for portvinen. ;-)

    SvarSlet
  8. Tillykke. Jeg nyder at følge med hos dig.

    Skål i jule-the:)

    SvarSlet
  9. Tillykke med dagen. Det bliver trods alt til en hel del ord i løbet af tre år. Håber du bliver ved.. jeg er en af dem der nyder at 'kigge forbi' :o)

    SvarSlet
  10. Hanne - tillykke med blogdagen. Det er så dejligt at komme forbi her - til inspiration og forkælelse i form af kreative idéer og smukke billeder. Til tankespin og eftertanke. Til hygge og nærvær.
    Tak for det gode bekendtskab her - og IRL.

    SvarSlet
  11. Tillykke dejlige Hanne. Jeg glæder mig hver dag til at kigge indenfor. Og du blev da absolut ikke kedeligere af at blive mødt IRL;)

    SvarSlet
  12. Også tillykke og hurra fra mig!
    Betty

    SvarSlet
  13. Til lykke med bloggens fødselsdag - Bliv endelig ved - det er et godt sted at komme. Roser til dig.
    Skål i kaffe og æblekage :-)
    Lone H

    SvarSlet
  14. tillykke tillykke ... skål
    og tak fordi vi må følge dig.. ;0)

    SvarSlet
  15. Selvfølgelig også tillykke herfra. Glæder mig til de kommende (forhåbentlig) mange flere sprudlende blog-år :-)

    SvarSlet
  16. Happy bloggerversery, Hanne!
    Jeg elsker at komme her forbi, og håber, at det vil være muligt længe endnu.
    Skåååålll og tillykke...

    SvarSlet
  17. Tillykke. Jeg synes selv det er vidt så hurtigt tiden går i Blogland og hvor meget der både give og få.
    Jeg glæder mig til at læse mere de næste mange år :)

    SvarSlet
  18. Tusind tusind tak for de overvældende mange lykønskninger.

    SvarSlet