onsdag den 27. oktober 2010

Orange nytår


I år er lilla.
Næste år bliver orange.
Uhm der er noget helt særligt ved en ny kalender.
De blanke datoer, slankheden, den stramme elastik og ingen krøllede hjørner.
Der er også noget helt særlig ved en gammel kalender.
De overskrevne datoer, den brede bringe, den slappe elastik, sedlerne, post-its, bonerne, fotos mm., de krøllede hjørner.
En god gammel ven, der får lov at ligge lidt, indtil den nye og sprøde er indviet og blevet en ny ven.
I dag har jeg også købt en stor bunke kalendere der skal have fine broderede omslag,
og sættes til salg som kærlige julegaver til en man holder af.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også en fin lilla kalender, som jeg er meget glad for,- men jeg bruger efterhånden kun kalenderen til notater, sedler osv. Selve kalenderfunktionen kører på mobilen/google-kalender. Det fungerer fint.
    Men en papirkalender med broderi,- det er da en skøn ide. Jeg glæder mig til at se resultaterne.

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt med en ny kalender :)

    SvarSlet
  3. Jeg er endnu til papirmodellen Eva, men det kan godt være det langsomt ændrer sig.

    En ny kalender og et nyt ubrugt år er SÅ dejligt Mona.

    SvarSlet