tirsdag den 19. oktober 2010

Piv


Ynk ynk
Jeg ligger her i solstrålen
sølle, snottet, febervarm
med en hals så ru og øm, at kun te med honning glider ned.
Når jeg har feber, drømmer jeg drømme der er for wird til filmatisering.
Analyse ville lukke mig inde et godt bevogtet sted.
Udsigten til haven er farvestrålende og mild
Nu vil jeg holde mig vågen lidt,
med korssting
og den der ualmindeligt kvalitetstunge slags tv,
der sendes en tirsdag eftermiddag.
I morgen er jeg frisk igen
om jeg må be´

16 kommentarer:

  1. God bedring...
    Lækkert krus du drikker af - og skønt broderi du er gået i gang med

    SvarSlet
  2. Kære Hanne!

    Også god bedring fra mig ;)

    Uglen er landet.
    Puha den er nice og har allerede fået flere roser med på vejen.
    jeg elsker den og den troner stolt herovre ved siden af mig ;)

    Glæder mig til at se dig igen
    kh
    Kristine

    ps. Enig med Karina. det er da for lækkert det krus

    SvarSlet
  3. Øv, det var jo ikke planen, god bedring, jeg sender dig helende tanker :-)

    SvarSlet
  4. Kære Hanne
    Bedste bedring også herfra. Har lige foreslået Anette, som er i gang med et nyt kapselprojekt, at du skal ha' lov til at bestemme hvad vores næste udfordring på Delebarnet skal handle om. Hvis du har lyst til det, selvfølgelig?
    Så har du lidt hyggeligt at tænke på, mens du finder kræfterne igen.

    SvarSlet
  5. Åh dog, piv og ynk..jeg håber at du snart er frisk igen. Den godeste bedring sender jeg fluks:)

    SvarSlet
  6. Stakkels dig. God bedring herfra. Skynd dig at blive rask igen.

    SvarSlet
  7. Har lige været der :-(
    Kæmpe god bedring til dig.

    SvarSlet
  8. Rigtig god bedring herfra også :)
    Håber du kan komme af med "næse-løberiet" det er for træls at have i broderier... jeg skal da snart se dig igen, jeg er begyndt at brænde lidt for broderi, vil SÅ gerne lære det :)
    Knus herfra :)

    SvarSlet
  9. Go' bedring også fra mig....

    SvarSlet
  10. Stakkels dig Hanne. Det var vel ikke liiige med i planerne. Drik din te, puds næsen og tænk kreative tanker til næste udfordring, så er du frisk i løbet af nul komma fem....sender dig et omsorgskrammer. God bedring :)

    SvarSlet
  11. God bedring til dig...Håber du snart er frisk igen!

    SvarSlet
  12. Åh altså, din bette stakkel, det var da ikke lige på den måde, at du skulle nyde de her skønne efterårsdage.

    Jeg håber, at du hurtigt bliver frisk igen.
    Og indtil da må du hygge på sofaen med tæppe, te og tv...

    SvarSlet
  13. God bedring :-)

    SvarSlet
  14. god bedring ...
    Lone H

    SvarSlet