fredag den 1. oktober 2010

Nyt segment


Min mor og Dansk Supermarked barslede samme dag.
Danmarks første supermarked Føtex i Guldsmedgade i Århus og jeg så dagens lys d.1.oktober 1960.

Sølvgrå lokker, god polstring, smilerynker og en god samling af livserfaring
danner et godt fundament for tilværelsen som en dame i halvtredserne.

Som velkomst til den nye vægtklasse har jeg modtaget fødselsdagskort fra banken.
Så er man sgu´da rigtig voksen, trods bumser og vårharefjollede ideer.

Apropos harer så er det også i dag årets harejagt går ind.
Take care out there.....







14 kommentarer:

  1. Tillykke til vårharen :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dagen her fra. Håber du får en rigtig god dag. Vejret viser sig da fra den gode side og det er weekend, så det er næsten ikke til andet at blive i godt humør af

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen. Og held og lykke med job-situationen!

    SvarSlet
  4. Hjertelig til lykke med din fødselsdag. Også her skinner solen.
    Lone H

    SvarSlet
  5. Kæreste Hanne - må din dag bli' fyldt med dejlige øjeblikke, kys, knus, kram, kager og andre hyggeligheder - lad dig forkæle, begave og hylde - hold hovedet højt og nyd det - jeg ønsker dig den mest fantastiske dag fyldt med alle mulige dejligheder:D
    ...og alder er jo kun et tal - man er den (vår)hare man selv vil være;)...og dermed basta!
    Tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  6. Kære Hanne,
    Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg ønsker dig en dejlig solrig dag.
    Kærligst,
    mette b

    SvarSlet
  7. Kære Hanne!

    1000 x tillykke med dagen.
    Håber den ha været og må blive rigtig dejlig ;)

    Tanker og kærlig hilsner
    Kristine

    SvarSlet
  8. Tillykke - og rigtig dejlig week-end :-)

    SvarSlet
  9. Et stort tillykke fra mig. Det var da et dejligt brev at få:) Jeg håber, du vil nyde dagen.

    SvarSlet
  10. En god ting kan jo kun gentages tit: ♥Hjertelig tillykke med fødselsdagen:)

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen, håber du har haft en superdejlig dag og er blevet forkælet.

    SvarSlet
  12. Hjertelig tillykke med dagen, Hanne og velkommen i de voksnes rækker, hvor man bliver husket af sin bank ;-)
    Håber du er blevet fejret med fuld musik :-)

    SvarSlet
  13. Kan lige nå at være med....Hjertlig tillykke med fødselsdagen....Håber den har været rigtig god!

    Ønskes du af Betty

    SvarSlet
  14. En stor forsinket fødselsdagshilsen herfra kære Hanne. Jeg håber og tror, at du havde en dejlig dag med dine kære omkring dig. Nu kan jeg kun ønske dig en skøn lørdag:-)

    SvarSlet