lørdag den 30. oktober 2010

Klipperiet er klar til digital leg





Nu vil jeg befri mig for den værste limstift op af armene.
Sprænge mig vej ud af værkstedet.
Scanne klipperierne ind i noget fotoprogram,
og boltre mig videre digitalt.
Med lidt snilde kan man vist godt ligge i sofaen og lege den leg.
Med kaffe, lade og clementiner indenfor rækkevidde
En strikkekurv står klar med lokkende garn og pinde, når jeg ikke gider klippe klistre på pc-en mere.
Lovende lørdag aften.
Håber din bliver mild og magelig.

6 kommentarer:

  1. Ellers godt nok nogt fint klipperi du har lavet dig der...

    SvarSlet
  2. spændende, jeg glæder mig til at se hvad du driver det til
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Hvor er dine hjerter fine, er vild med det klippet i "landkort".

    SvarSlet
  4. Sikke nogen spændende ting, du har gang i.

    SvarSlet
  5. Ååååhh....og suuuk....hvor er jeg bare så krea-misundelig på dine idé-krøller. Du kan...du kan...du kan bare så mange listige trylleformularer og i løbet af nul,fem har du wupti...ti nye bud på alle mulige skønherligheder :D
    God lufte- og badetur!

    SvarSlet
  6. Tak skal du ha´Kirsten.
    Jeg holder rigtig meget af at lave collage og billeder, gør det alt for sjældent.

    Indtil videre klipper og klistrer jeg på den gammeldags facon Stine. Den sk... scanner vil ikke som jeg vil ;((

    Tak Fluesvampen.
    Jeg har efterhånden klippet mange bilkort op i julepynt.

    Tak Eva.
    Jeg er lidt utålmodig med elektronikken. Ville så gerne lege videre i photo-shop, men kan sgutte få skidtet til at virke.

    Ihh tak Anette.
    Nu er du da ikke uden krea-krøller.
    Det skønne er at lade sig inspirerer og tumle med ideerne.
    Mange af dem bliver hurtigt hængt til tørre, andre får lov at tage form og blive til noget her i verden:)

    SvarSlet